Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
ECO-job

Een beter milieu begint bij ECO-job!

Contact

Een baan die bij je past

Vind samen met ons de juiste match

Bekijk alle vacatures

Snel zoeken
Meer details
Match criteria
Mogelijke functies
  • Coördinator
  • KAM Coordinator
  • KAM Manager
  • Kwaliteitcoördinator
Gewenst aantal uren
  • 4 dag/week
  • 5 dag/week
Werkvelden ECO-job
  • Milieu
  • Milieumanagement
  • Vergunningverlener
  • Duurzaamheid
Bekijk alle vacatures

KAM coördinator Milieu en Vergunningen

ECQ03119
Nieuw

Waar ga je werken

"Bij ons familiebedrijf, dat al 40 jaar meedraait in de grond-, weg- en betonbouw, krijg je de kans om jouw kennis van milieu en vergunningen in te zetten voor een knallende, groene toekomst. Met zo'n 450 collega's verspreid over diverse locaties, is ons hoofdkantoor in Utrecht dé hotspot voor innovaties in de sector. Sluit je aan bij een team dat écht passie heeft voor duurzaamheid en zich richt op het aanpakken van verontreinigde grond en bouwmateriaal. Hier krijg je de vrijheid om je talenten te ontwikkelen en daadwerkelijk een verschil te maken!"

Jouw Rol

Als KAM Coördinator Milieu en Vergunningen zorg je ervoor dat we de milieuvoorschriften niet vergeten, maar je bent ook een belangrijke spil in onze ambities op het gebied van verduurzaming. Je werkt samen met gelijkgestemden die zich inzetten voor milieubeheer en het verbeteren van onze processen. In tegenstelling tot andere bedrijven vinden wij jouw persoonlijke groei echt belangrijk, zodat je jouw skills verder kunt aanscherpen. Dankzij onze platte organisatie heeft jouw input directe invloed op ons beleid en onze projecten. Bij ons kun je rekenen op een goede sfeer waarin iedereen zich gehoord voelt. Met de focus op het milieu ben je niet alleen druk met je dagelijkse taken, maar help je ook mee aan een betere wereld voor de volgende generaties.

  • Je houdt je bezig met vergunningaanvragen, coördineert deze en zorgt voor naleving van de voorschriften hierbij;
  • Je beheert en onderhoudt het milieumanagementsysteem (ISO 14001) en diverse proces- en productcertificaten;
  • Ook coördineer je de jaarlijkse audits en houd je de CE-markering van diverse installaties en (secundaire) producten up-to-date;
  • Je blijft proactief op de hoogte van alle aspecten die verband houden met naleving van wet- en regelgeving en vergunningen en zorgt dat deze in praktijk worden gebracht;
  • Als adviseur voor directie en belanghebbenden is jouw kennis van belang om het milieubeleid en bijbehorende vergunningen continue te verbeteren en optimaliseren;
  • Je werkt vanuit het hoofdkantoor in Utrecht, maar voert je werkzaamheden uit voor meerdere locaties en bezoekt deze locaties periodiek. Daarnaast ondersteun je je collega's binnen het KAM-team.

Als achtergrond neem jij mee

Met jouw sterke communicatieve vaardigheden en tact weet je op een prettige en doeltreffende manier samen te werken binnen het team en met andere afdelingen, én ben je in staat om betrokken overheden en instanties professioneel te woord te staan.

  • MBO+ of HBO Werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van milieu of wetgeving of vergelijkbare praktijkervaring;
  • Kennis en ervaring op het gebied van milieuzaken, vergunningen en milieumanagementsystemen;
  • Ervaring met het adviseren van betrokkenen;
  • Analytisch vermogen en bekend met rapportages en audits;
  • In het bezit van een rijbewijs B.

Ons aanbod

Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie van minimaal 32 uur per week? Dan ben je hier aan het juiste adres! Binnen deze dynamische organisatie word jou bij aanvang een jaarcontract geboden met uitzicht op een vast dienstverband. Natuurlijk wordt er alles aan gedaan om te zorgen dat jij nooit meer weg wil! Om daar aan bij te dragen bieden wij passende voorwaarden:
  • Een prima salaris (vinden wij);
  • Logischerwijs een telefoon en laptop voor professioneel gebruik;
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, vanaf 10 kilometer enkele reis met een maximum van 50 kilometer per dag; Dit geldt voor het woon-werkverkeer en niet voor het bezoeken van andere locaties;
  • Een bedrijfsrestaurant met gezonde opties ;) ;
  • Een pensioenregeling bij het Pensioenfonds Vervoer van 30% per jaar met een eigen bijdrage van 10,16%;
  • Minimaal 27,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, extra dagen vanaf 45 jaar. Bijkopen kan altijd! ;
  • Diverse scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden in eigen Academy. 'Zo is onze collega op de KAM afdeling ooit begonnen als receptioniste, hoe gaaf is dat!' We kijken graag samen naar jouw ontwikkeling.
  • Een inspirerende werkomgeving waar kwaliteit, arbeidsomstandigheden en veiligheid hoog in het vaandel staan.

Locatie

Regio Utrecht

Contactpersoon

Menno Jansen

ECO NOVA B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.